Govern IT

Polítiques i rols (RACI)

Catàleg de serveis i SLAs

Gestió de proveïdors

Pressupost i planificació

Com ho governem

01

Marc i abast

Aterrem un govern de TI pragmàtic, sense burocràcia. Què es decideix, qui ho decideix i amb quin criteri.

02

Processos essencials (ITIL-lite)

Gestió d'incidències i problemes, Gestió de canvis, Gestió d'actius i configuració (CMDB), Gestió de la disponibilitat i la continuïtat

03

Proveïdors

Matriu de proveïdors i nivells de servei

04

Risc i compliment

Mapa de riscos, controls mínims i plans d'acció.

05

Indicadors i reporting

Quadre de comandament amb KPIs de servei, projectes i seguretat per prendre decisions informades.

Preguntes freqüents

FAQ respostes clares

Amb un diagnòstic lleuger per definir prioritats i un pla de 90 dies.

No apliquem un enfocament ITIL complet amb tones de processos; ens quedem amb l'essencial i l'adaptem a la mida de la teva organització.

Amb KPIs clars: compliment de SLA, backlog de canvis, disponibilitat, riscos i pressupost.

Estableix objectius i decideix prioritats en un comitè breu i periòdic.

En poques setmanes pots tenir polítiques mínimes, una CMDB bàsica i el reporting en marxa.